Obáváte se implementace systému ?
Naše uživatelská podpora budoucího uživatele systému QI je velmi rozsáhlá, organizovaná s cílem dosáhnout úspěšného zavedení systému v co nejkratším čase od zahájení implementace. Uživatelská podpora mj. zahrnuje :
- stanovení odborných garantů ze strany dodavatele (manažer projektu, konzultant, technik);
- převod a úpravy dat, optimalizace datové základny, apod. ...
- školení správců a uživatelů (na vlastních datech) u zákazníka nebo u dodavatele
- poradenství, konzultace, ...
- kontrolní dny (tj. monitorování postupu dle harmonogramu)
Cílem implementace je:
- Zavedení informačního systému QI na základě propracované firemní "Metodiky řizení projektu".
- Zajištění globální schopnosti využití úplných informací všemi důležitými pracovníky firmy.
- Zavedení marketingového řízení firmy na základě dostatečné dostupnosti informací o zdraví a síle firmy.
- Zavedení efektivního systému řízení vztahu se zákazníkem (dle produkce a tržního segmentu).
- Informační pokrytí všech firemních procesů.
- Zajištění rychlého přístupu k potřebným firemním informacím na všech úrovních společnosti.
- Úspora administrativní práce a snížení její chybovosti.
- Vytvoření jednotné databázové základny.
Implementace zahrnuje:
- Instalaci a konfiguraci informačního systému QI podle plánu implementace.
- Zavedení metodických postupů pro práci s informačním systémem QI.
- Návrh optimalizace procesů, informačních toků, organizačních a řídících struktur organizace včetně stanovení jejich nezbytného rozsahu.
- Školení klíčových uživatelů.
- Uživatelské úpravy systému